თ ე მ ა ტ უ რ- კ ა ლ ე ნ დ ა რ უ ლ ი
გ ე გ მ ე ბ ი
2017-18 სასწავლო წელი
გ ე გ მ ე ბ ი
2017-18 სასწავლო წელი
სსიპ სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაბაკევის საჯარო სკოლა
საგანი:..ბიოლოგია 2017-18სასწ.წელი
კლასი:...მე-7
მასწავლებელი. მარინე ყენია
#
|
თემის დასახელება
|
სთ.
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
1.
|
უჯრედი-ორგანიზმის საშენი მასალა
|
1
| ||
2.
|
გამადიდებელი ხელსაწყოები
|
1
| ||
3.
|
პრეპარატის დამზადება
|
1
| ||
4.
|
მცენარეული უჯრედის აგებულება
|
1
| ||
5.
|
უჯრედის ფორმისმრავალფეროვნება
|
1
| ||
6.
|
ორგანიზმის ირგანიზაციული დონეები
|
1
| ||
7.
|
პლაზმური მემბრანა უჯრედის კედელი და ტიტოპლაზმა
|
1
| ||
8.
|
უჯრედის ორგანოიდები
|
1
| ||
9.
|
ბირთვი
|
1
| ||
10.
|
უჯრედის ზრდა და გაყოფა
|
1
| ||
11.
|
პროკარიოტული და ეუკარიოტული უჯრედები
|
1
| ||
12.
|
მიკრობები
|
1
| ||
13.
|
სასარგებლო მიკრობები
|
1
| ||
14.
|
მიკრობების როლი ბუნებაში
|
1
| ||
15.
|
მავნე მიკრობები
|
1
| ||
16.
|
ტესტირება თემაზე უჯრედი
|
1
| ||
17.
|
გამრავლება
|
1
| ||
18.
|
უსქესო გამრავლება
|
1
| ||
19.
|
მცენარეთა გამრავლება და სასიცოცხლო ციკლი
|
1
| ||
20.
|
ყვავილოვანი მცენარეების სასიცოცხლო ციკლი
|
1
| ||
21.
|
თესლის აგებულება
|
1
| ||
22.
|
შიშველთესლოვნების გამრავლება და განვითარება
|
1
| ||
23.
|
გამრავლება ცხოველებში
|
1
| ||
24.
|
ცხოველთა ინდივიდუალური განვითარება
|
1
| ||
25.
|
ტესტირება თემაზე ორგანიზმის გამრავლება და განვითარება
|
1
| ||
26.
|
ცოცხალი ორგანიზმების კლასიფიკაცია
|
1
| ||
27.
|
ვარიაცია
|
1
| ||
28.
|
პროტისტები
|
1
| ||
29.
|
სოკოების სამეფო
|
1
| ||
30.
|
მცენარეთა სამეფო
|
1
| ||
31.
|
ცხოველთა სამეფო
|
1
| ||
32.
|
ნაწლავღრუიანები, ჭიები, მოლუსკები
|
1
| ||
33.
|
ფეხსახსრიანები
|
1
| ||
34.
|
თევზები, ამფიბიები, ქვეწარმავლები
|
1
| ||
35.
|
ფრინველები და ძუძუმწოვრები
|
1
| ||
36.
|
ტესტირება თემაზე ცოცხალი ორგანიზმების კლასიფიკაცია
|
1
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სსიპ სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაბაკევის საჯარო სკოლა
საგანი:..ბიოლოგია 2017-18სასწ.წელი
კლასი:...მე-8
მასწავლებელი. მარინე ყენია
#
|
თემის დასახელება
|
სთ.
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
ადამიანის ორგანიზმის ზოგადი მახასიათებელი
|
1
| |||
1
|
სხეულის მხარეები
|
1
| ||
2
|
პროპორციები და სიღრუეები
|
1
| ||
ორგანიზმის შინაგანი თხევადი გარემო
|
1
| |||
3
|
მეტაბოლიზმი. ორგანიზმის შინააგანი გარემო. ორგანოები
|
1
| ||
4
|
სისხლი
|
1
| ||
5
|
ჰომეოსტაზი
|
1
| ||
6
|
სისხლის შედედება
|
1
| ||
7
|
სისხლის გადასხმა
|
1
| ||
8
|
სისხლის პათოლოგიები
|
1
| ||
9
10
|
გული. გულის მუშაობა
გულის ავტომატია - გულის ციკლი
|
1
1
| ||
11
|
სისხლის მიმოქცევის წრეები
|
1
| ||
12
|
პულსი
|
1
| ||
13
|
სისხლძარღვები
|
1
| ||
14
|
სისხლდენა - პირველი დახმარება სისხლენის დროს
|
1
| ||
15
|
სისხლის მოძრაობა ორგანიზმში
|
1
| ||
16
|
სისხლის წნევის გაზომვა. პრაქტიკული მუშაობა
|
1
| ||
17
|
ათეროსკლეროზი
|
1
| ||
18
|
ლიმფური სისტემა
|
1
| ||
19
|
ორგანიზმის დაცვითი სისტემა
|
1
| ||
20
|
ვაქცინაცია, შიდსი, C-ჰეპატიტი, აპენდიციტი
|
1
| ||
21
|
თემის შეჯამება: ტესტირება
|
1
| ||
თემა: ძვლები, კუნთები და კანი
| ||||
22
|
ძვლოვანი სხეულის აგებულება და შედგენილობა
|
1
| ||
23
|
ძვლოვანი სისტემის ფუნქცია
|
1
| ||
24
|
ჩონჩხი
|
1
| ||
25
|
ძვლების შეერთების ფორმები
|
1
| ||
26
|
ადამიანის ჩონჩხისთავისებურებები
|
1
| ||
27
|
ხერხემლის მოდელერება
|
1
| ||
28
|
ძვლოვანი სისტემის ზოგიერთი დაავადებანი და დაზიანებები
|
1
| ||
29
|
პირველი დახმარება. ძვლების მოტეხილობის დროს(პრაქტიკული მუშაობა)
|
1
| ||
30
|
კუნთოვანი ქსოვილი. კუნთები
|
1
| ||
31
|
კუნთების მუშაობა. კუნთის რეფლექსი
|
1
| ||
32
|
კანის სტრუქტურა და ფუნქციები
|
1
| ||
33
|
დაკვირვება კანისმგრძნობელობაზე
|
1
| ||
34
|
ნაოჭები, გაჭაღარავება, ჭორფლი, ფერიჭამიები
|
1
| ||
35
|
შემაჯამებელი ტესტი #2
|
1
| ||
საჭმლის მომნელებელი სისტემა
|
1
| |||
36
|
საჭმლის მონელება,
|
1
| ||
38
|
საჭმლის მონელება პირის ღრუში.
|
1
| ||
39
|
ფერმენტები. პრაქტიკული მუშაობა
|
1
| ||
40
|
ვიტამინები
|
1
| ||
41
|
საკვებ პროდუქტებში შემავალი ნივთიერებების გამოვლენა
|
1
| ||
42
|
სისხლში გლუკოზის რაოდენობის რეგულაცია
|
1
| ||
43
|
დიაბეტი
|
1
| ||
44
|
სხეულის წონა. მეტაბოლიზმის დარღვევა (ფარისებრი ჯირკვალი)
|
1
| ||
45
|
ჯანსაღი კვების დღიური რაციონის შედგენა
|
1
| ||
46
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი: ტესტირება
|
1
| ||
გამოყოფა, გამრავლება
|
1
| |||
47
|
სუნთქვის მნიშვნელობა. ჰაეგამტარი გზები
|
1
| ||
48
|
ფილტვები
|
1
| ||
49
|
ჰაერთა ცვლა. სუნთქვის რეგულაცია
|
1
| ||
50
|
ფილტვების სასიცოცხლო ტევადობა
|
1
| ||
51
|
სუნთქვის სისტემის დაავადებები
|
1
| ||
52
|
შარდის გამოყოფა
|
1
| ||
53
|
თირკმლის ფუნქციები. მოდელირება
|
1
| ||
54
|
ღვიძლი
|
1
| ||
55
|
გამრავლების ორგანოთა სისტემა
|
1
| ||
56
|
ჩანასახის განვითარება
|
1
| ||
57
|
მიტოზი
|
1
| ||
58
|
მეიოზი
|
1
| ||
59
|
ნაყოფი
|
1
| ||
60
|
თემის შეჯამება: ტესტირება
|
1
| ||
ნერვული სისტემა
|
1
| |||
61
|
ნერვული სისტემის მნიშვნელობა.
|
1
| ||
(აგებულება)
| ||||
62
|
ზურგის ტვინის აგებულება დამნიშვნელობა
|
1
| ||
63
|
პირობითი და უპირობო რეფლექსები
|
1
| ||
64
|
თავის ტვინი. შეგრძნებები
|
1
| ||
65
|
მხედველობის ორგანო
|
1
| ||
66
|
სმენა და წონასწორობა
|
1
| ||
67
|
პერიფერიული ნერვული სისტემა
|
1
| ||
68
|
ემოციები, ქცევის რეგულაცია
|
1
| ||
69
|
განჭვრეტა, დაგეგმვა, მეტყველება
|
1
| ||
70
|
დაკვირვება მეხსიერებაზე
|
1
| ||
71
|
ნერვული სისტემის დაავადებები
|
1
| ||
72
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი: ტესტირება
|
1
|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სსიპ სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნაბაკევის საჯარო სკოლა
საგანი:..ბიოლოგია 2017-18სასწ.წელი
კლასი:...მე-9
მასწავლებელი. მარინე ყენია
#
|
თემის დასახელება
|
სთ.
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
თემა: ცოცხალი სისტემის ნიშნები
|
1
| |||
1
|
სიცოცხლის ძირითადი თვისებები
გამრავლება.
|
1
| ||
2
|
ზრდა და განვითარება
|
1
| ||
3
|
კვება
|
1
| ||
4
|
სუნთქვა
|
1
| ||
5
|
გამოყოფა
|
1
| ||
6
|
გაღიზიანებადობა. მოძრაობა მცენარეებში და ცხოველებში
|
1
| ||
7
|
ბიოლოგიური ორგანიზაციის დონეები
|
1
| ||
8
|
ტესტირება თემაზე ცოცხალი სისტემის ნიშნები
|
1
| ||
გენეტიკა და სელექცია
|
1
| |||
9
|
მიტოზი. მიტოზის ბიოლოგიური მნიშვნელობა
|
1
| ||
10
|
სავარჯიშოებისა და ამოცანების ამოხსნა
|
1
| ||
11
|
ჰომოლოგიური ქრომოსომები. მეიოზი
|
1
| ||
12
|
მეიოზის მიმდინარეობა
|
1
| ||
13
|
ქრომოსომების სხვადასხვა ხომოლოგიური წყვილის დამოუკიდებელი გადანაწილება მეიოზის პროცესში
|
1
| ||
14
|
მიტოზისა და მეიოზის შედარება
|
1
| ||
15
|
სავარჯიშოებისა და ამოცანების ამოხსნა
|
1
| ||
16
|
ორგანიზმის ნიშან-თვისებებს განაპირობებენ გენები
|
1
| ||
17
|
ალელების გადანაწილება სასქესო უჯრედებში
|
1
| ||
18
|
ნიშან-თვისებების დამემკვიდრების კანონზომიერება
|
1
| ||
19
|
ამოცანების ამოხსნამონოჰიბრიდულ შეჯვარებაზე
|
1
| ||
20
|
ნიშან-თვისებების დამემკვიდრება
|
1
| ||
21
|
დიჰიბრიდული შეჯვარება
|
1
| ||
22
|
ამოცანების ამოხსნა
|
1
| ||
23
|
სქესის გენეტიკა
|
1
| ||
24
|
ამოცანების ამოხსნა
|
1
| ||
25
|
ნიშან-თვისების დამემკვიდრება ცხოველებსა და მცენარეებში
|
1
| ||
26
|
გრეგორ მენდელის შრომები
|
1
| ||
27
|
ალელების სხვადასხვა წყვილის დამემკვიდრების კანონზომიერება
|
1
| ||
28
|
ამოცანების ამოხსნა
|
3
| ||
29
|
დამემკვიდრების ციტოლოგიური საფუძველი
|
1
| ||
30
|
გენთა დამოუკიდებლად დამემკვიდრება
|
1
| ||
31
|
ამოცანების ამოხსნა
|
1
| ||
32
|
გენეტიკური დაავადებები. ჰემოფილია, დალტონიზმი
|
1
| ||
33
|
გენეტიკური დაავადებები. დაუნის სინდრომი, ალბინიზმი
|
1
| ||
34
|
გენეტიკური დაავადებების მიზეზები
|
1
| ||
35
|
მუტაციები. გენური
|
1
| ||
36
|
გენომური და ქრომოსომული
|
1
| ||
37
|
მოდიფიკაციური ცვალებადობა
|
1
| ||
38
|
სელექცია მცენარეებში და ცხოველებში
|
1
| ||
39
|
ქართველ სელექციონერთა მიღწევები
|
1
| ||
40
|
გენეტიკის როლი მედიცინაში
|
1
| ||
41
|
ტესტირება თემაზე გენეტიკა დასელექცია
|
1
| ||
თემა:ევოლუცია
|
1
| |||
42
|
ცოცხალი სამყარო ცვალებადია
|
1
| ||
43
|
გარდამავალი ფორმები.განამარხებული ფორმების ასაკის დადგენა
|
1
| ||
44
|
ჟან-ბატისტ ლამარკი
|
1
| ||
45
|
ჩარ დარვინი
|
1
| ||
46
|
არსებობისათვის ბრძოლა და მისი ფორმები
|
1
| ||
47
|
პოპულაცია
|
1
| ||
48
|
ნიშან-თვისებათა ცვლილება პოპულაციაში
|
1
| ||
49
|
გენების რეიფის მოდელირება. ბოთლის ყელის ეფექტი
|
1
| ||
50
|
დამფუძნებლის ეფექტი. იზოლაცია
|
1
| ||
51
|
ბუნებრივი გადარჩევა. ევოლუციის მთავარი მამოძრაველები ძალაა
|
1
| ||
52
|
სქესობრივი გადარჩევა. კოევოლუცია
|
1
| ||
53
|
შეგუებულობები
|
1
| ||
54
|
მიკრო ევოლუცია. მაკრო ევოლუცია
|
1
| ||
55
|
დივერგენცია და კონვერმენცია
|
1
| ||
56
|
ევოლუციის დამამტკიცებელი საბუთები. რუდიმენტი, ატარიზმი
|
1
| ||
57
|
ხელოვნური გადარჩევა
|
1
| ||
58
|
ტესტირება
|
1
| ||
ეკოლოგია
|
1
| |||
59
|
აბიოტური ეკოლოგიური ფაქტორები
|
1
| ||
60
|
ბიოტური ფაქტორები
|
1
| ||
61
|
ეკოლოგიური ფაქტორების ინტენსივობა
|
1
| ||
62
|
პოპულაციის რიცხობრიობაზე მოქმედი ფაქტორები
|
1
| ||
63
|
კვებითი კავშირები ეკოსისტემაში
|
1
| ||
64
|
ენერგიის ნაკადი ეკოსისტემაში
|
1
| ||
65
|
ნივთიერებათა წრებრუნვა ბუნებაში
|
1
| ||
66
|
ბიომი
|
1
| ||
67
|
ხმელეთის ბიომები
|
1
| ||
68
|
მტკნარი წყლის ბიომები
|
1
| ||
69
|
როგორ იცვლებიან ეკოსისტემები
|
1
| ||
70
|
როგორ არღვევს ადამიანი კვებითქსელს
|
1
| ||
71
|
გლობალური ეკოლოგიური პირამიდები
|
1
| ||
72
|
ტესტირება თემაზე ეკოლოგია
|
1
|
No comments:
Post a Comment